Cara Untuk Memilik Meja Mesyuarat/Persidangan

Cara memilih Jadual Persidangan yang betul
 
Setiap pejabat harus mempunyai ruang untuk Meja Persidangan. Kami selalu memikirkan cara memilih meja persidangan dengan ruang yang ada. Apa jenis masalah yang harus dipertimbangkan ketika memilih meja persidangan? Bagaimana memilih meja persidangan yang sesuai untuk syarikat anda? Mari cari sekarang!
 
Pertama sekali, jelas KEDUDUKAN. Sama seperti apa yang kita lakukan dalam menulis artikel dan menentukan temanya, kita mesti memilih meja persidangan yang sesuai mengikut kedudukan syarikat. Sekiranya syarikat itu adalah organisasi yang besar, ia akan menuju ke meja persidangan pejabat mewah (Grand Conference Table / Customized Conference Table). Sekiranya syarikat itu kecil dan mempunyai ruang yang terhad, maka lebih tepat memilih Meja Mesyuarat / Jadual Perbincangan standard, meja persidangan panel biasa / piawai atau pangkalan keluli dengan meja persidangan atas kayu.
 
Langkah kedua adalah menjelaskan FUNGSI. Peranan meja persidangan sekarang bukan sekadar mengumpulkan orang untuk mengadakan perjumpaan atau rakaman penggunaan, sementara itu dapat digunakan untuk rundingan, atau pertukaran dan perkongsian harian. Serta perkembangan Internet sosial moden, meja persidangan pejabat pada masa kini juga harus dilengkapi dengan fungsi rangkaian, oleh itu bekalan kuasa dan kotak kabel rangkaian meja persidangan pejabat sangat diperlukan dalam trend semasa. Meja persidangan yang hanya untuk mesyuarat dalaman harian, boleh berbentuk panjang atau bujur. Manakala meja persidangan bulat akan dilakukan untuk perjumpaan kecil dengan beberapa orang.
 
Ketiga, tentukan UKURAN. Ukuran meja persidangan pejabat secara amnya ditentukan mengikut ruang yang tersedia untuk bilik persidangan dan untuk dihuni oleh jumlah kakitangan atau pelawat. Sekiranya bilik persidangan anda besar, anda selalu dapat menyesuaikan meja persidangan yang lebih besar, yang dapat menonjolkan suasana bilik persidangan; sementara ruang bilik mesyuarat kecil, anda boleh mendapatkan meja mesyuarat yang lebih kecil untuk memanfaatkan sepenuhnya ruang meja mesyuarat.
 
Keempat, tentukan BAHAN. Bahan meja persidangan biasa diperbuat daripada kayu pepejal, papan serpai, pangkalan keluli dengan meja persidangan atas papan serpai. Meja persidangan kayu pepejal atau meja persidangan dicat yang merupakan produk pertengahan hingga tinggi, sementara meja persidangan papan serpai adalah produk pertengahan hingga rendah, dan yang paling biasa adalah Steel Conference with Chipboard atas meja persidangan. Syarikat boleh mendapatkan jadual persidangan yang tepat mengikut keperluan mereka sendiri.
 
Dapatkan jadual persidangan yang betul adalah sangat penting, sementara ia memainkan peranan yang menentukan dalam mendapatkan semangat kerja antara kakitangan dan imej luaran untuk Organisasi atau Syarikat.
 
Anda selalu boleh mendapatkan perabot di laman web kami. Meja Mesyuarat Bentuk Bentuk, Meja Mesyuarat Gabungan, Meja Persidangan Hanako, Depan Vanda, Meja Persidangan Cassia x Glass, Meja Mesyuarat Cassia Cross, Meja Mesyuarat Rumex, Meja Mesyuarat Vinka, Meja Persidangan Anako, Meja Persidangan Exia C / w Epoxy Base, Mesyuarat Persegi Panjang Pangkalan Logam Meja, Pangkalan Logam Meja Mesyuarat Oval, Meja Mesyuarat Bentuk Oval Meja Logam J-Leg c / w Panel Kesopanan Kayu, Meja Mesyuarat Bentuk Oval c / w Kaki Tiang Logam, Meja Mesyuarat Persegi Panjang c / w Pangkalan Kayu, Meja Mesyuarat Oval c / w w Pangkalan Kayu, Meja Perbincangan Bulat, Meja Mesyuarat Bulat, Meja Mesyuarat Bulat dengan Pangkalan Kayu, Meja Perbincangan Silang Cassia dengan bahagian atas Kaca Tempered & Selesai Sandblasting, Meja Perbincangan Bulat Exia, Meja Perbincangan Bulat Taksi, Meja Perbincangan Drum.