Perabot Pejabat Diperlukan Oleh Syarikat

Perabot Pejabat yang diperlukan oleh Syarikat:
Kawasan Penerimaan
Apabila memasuki kawasan Penerimaan Syarikat, biasanya terdapat Kaunter Penerimaan / Servis (disebut sebagai Meja Depan). Tujuan jadual ini adalah untuk menyambut tetamu anda. Selalunya, pekerja Meja Depan adalah orang yang membantu pelanggan dengan memindahkan panggilan masuk ke orang / jabatan yang betul (Seperti bahagian pembelian, jabatan perakaunan, jabatan penjualan, jabatan teknikal dan sebagainya). Oleh itu, perabot seperti Kaunter Penerimaan, Kerusi Pejabat, Kabinet Pemfailan, Sofa dan Kabinet Paparan di ruang penerimaan adalah tambahan kepada Meja Depan. Ini membolehkan pelanggan memahami lebih banyak mengenai sejarah syarikat dan visi masa depan.
Kawasan Kerja Am
Apabila kita memasuki kawasan kerja, ia adalah Meja Kakitangan. Sebilangan besar syarikat memilih Table dengan Open Plan Workstation Partition, sama ada Panel Meja kecil atau Partisi Fabrik Penuh / Partition Setengah Kaca / Partition Half Polycarbonate, Partition Workstation Open Plan berfungsi sebagai pemisah antara pekerja, sementara itu kakitangan bekerja dalam satu kumpulan dan ruang kerja yang sama. Partisi Workstation Open Plan boleh disesuaikan sebagai Cluster of 4 workstation, Cluster of 6 workstation, Cluster of 8 workstation atau partition workstation table berbentuk L sebagai Cluster of 2 workstation, Cluster of 4 workstation atau lebih (Open Concept Workstation, Open Plan Partition , Stesen Kerja Cubicle, Stesen Kerja Panel Penuh). Ia boleh digabungkan mengikut keperluan pasukan. Sebagai tambahan, kakitangan memerlukan Mobile Pedestal Drawer 3D, 2D1F (Drawers), untuk pekerja menyimpan barang peribadi, dan menjaga kemas meja.
Item pilihan lain yang boleh dimiliki di pejabat adalah seperti berikut: - Kerusi Pejabat, Kerusi Mesh Pejabat, Kerusi Kain Kantor, Kerusi Punggung Kantor, Kerusi Belakang Medium Kantor, Kerusi Belakang Kantor, Kabinet Pintu Ayunan Kayu, Kabinet Pintu Geser Kayu, Buka Kabinet Kayu Rak, Pemadat Keluli Bergerak, Kabinet Pemfailan Baja, Almari Pintu Ayunan Baja, Almari Pintu Gelongsor Baja.
Bilik Pengurus (Pejabat Pengurusan)
Sebilangan Pengurus hanya memerlukan Jadual Rectangular, sementara ada yang memerlukan Jadual berbentuk L. Apabila kita memilih Perabot, kita perlu mempertimbangkan ruang bilik yang ada, ukuran perabot yang dipilih juga akan menentukan jalan masuk ruangan. Perabot yang betul dipilih memimpin keselesaan dan mewujudkan persekitaran yang bagus untuk pemilik bilik. Untuk bertemu pelanggan atau bawahan untuk mengadakan perbincangan pendek di dalam bilik, mesti ada dua kerusi pelawat pejabat / kerusi belakang di dalam bilik. Anda boleh memilih perabot dari rangkaian Meja Pengurus kami, Meja Eksekutif, Kerusi Eksekutif Pejabat, Kerusi Mesh Ergonomik Pejabat, Sofa Pejabat. Kotak Keselamatan adalah untuk mereka menyimpan dokumen penting atau wang tunai harian.
Bilik Pengarah (bilik Presiden / Ketua Pegawai Eksekutif),
Beberapa Pengarah memerlukan meja eksekutif, dengan permukaan kayu solid kayu mahoni dan set lengkap kabinet fail, yang menunjukkan perangai, mulia, mewah, dengan Ketua Pengarah Kulit Sapi Asli. Pengarah Muda mungkin memerlukan Kerusi Pejabat Ergonomik gaya terbuka yang sederhana, dan mempertimbangkan padanan warna untuk mengikuti trend atau pilihan peribadi. Biasanya ia mesti ada dengan 2 kerusi pelawat dan sofa. Jangkauan untuk Perabot Pengarah terdapat di Meja Pengarah, Ketua Pengarah, Ketua Pengarah Kayu.
Perabot di Bilik Persidangan (Bilik Mesyuarat Agung)
Adakah lurus ke hadapan. Anda hanya boleh mengikuti keseluruhan reka bentuk untuk memilih perabot yang sesuai untuk bilik mesyuarat. Jadual Mesyuarat formal atau Grand tidak boleh diabaikan setiap kali perbincangan / perjumpaan diadakan untuk projek-projek besar. Jadual persidangan reka bentuk moden juga boleh menjadi pilihan. Jadual Persidangan boleh berada dalam kumpulan Meja Persidangan Besar, Jadual Persidangan yang Disesuaikan, Meja Mesyuarat dan Jadual Perbincangan. sementara jadual pertemuan yang paling biasa adalah meja persidangan yang ringkas dan siap pakai. Untuk pilihan kerusi, anda boleh mendapatkan Kerusi Pengarah Kulit Asli atau Kerusi Pengarah Kayu yang mulia dan mewah. Ini menunjukkan bahawa kita serius dalam pekerjaan atau projek. Anda sentiasa boleh memilih Kerusi Mesh Ergonomic reka bentuk badan tiruan kami yang kelihatan bergaya dan muda, mengikuti trend dan sederhana dan bagus.
Anda selalu dapat mencari perabot yang disebutkan di atas di ASIASTAR FURNITURE. Asiastar Furniture mempunyai ribuan perabot untuk anda pilih. Seperti yang kita tahu bahawa setiap orang mempunyai keperluan dan pilihan masing-masing untuk pejabat mereka sendiri, jadi datang dan pilih perabot yang anda mahukan sekarang. Kami selalu mengatakan Melakukan perniagaan seperti Medan Perang, kekuatan korporat dan imej perniagaan anda bermula dari pejabat anda hari ini.
Cari perabot yang anda mahukan di www.asiastarfurniture.com. Wujudkan impian anda sekarang.