MENGAPA ANDA MEMERLUKAN JADUAL ERGONOMI / TINGGI YANG SESUAI

Jadual Laras Tinggi / Jadual Ergonomik
 
Sekiranya anda ingin mendapatkan meja yang selesa, saya akan mengesyorkan anda membeli meja Ergonomik (Meja Laras Tinggi).
 
Oleh kerana pekerjaan anda memerlukan anda untuk tinggal lama di depan komputer, anda memerlukan stesen kerja yang selesa, bukan hanya mencari keselesaan duduk, tetapi perspektif saintifik, sama ada bekerja dengan posisi berdiri dan duduk secara bergantian. Sekiranya anda ingin meraih berdiri dan duduk bergantian, maka meja yang menyokong Jadual Laras Ketinggian Elektrik tidak boleh digunakan. Orang dalam kategori mana yang memerlukan jadual?
Pertama, mereka yang tidak aktif dan tidak selesa.
Sebenarnya, ketidakselesaan tidak aktif adalah masalah yang tidak dapat dielakkan bagi setiap pekerja pejabat 9 hingga 5. Saya boleh mengatakan bahawa setiap orang yang duduk berjam-jam akan menyebabkan ketidakselesaan dan berakhir dengan penyakit fizikal, tetapi ia adalah yang paling mudah diabaikan oleh individu. Apabila keadaan tidak aktif selama lebih dari 2 jam sehari, ia boleh menyebabkan lebih daripada sepuluh jenis penyakit fizikal jangka panjang.
Oleh itu, Jadual Ergonomik diperlukan, ia dapat menyesuaikan postur kerja dengan mudah apabila diperlukan, melegakan tekanan saraf dan otot, menyesuaikan keadaan badan, dan akhirnya menjaga kesihatan. Ini adalah permintaan yang paling langsung untuk hati orang.
Selain kesegaran perubahan postur kerja dalam jangka waktu yang singkat, akan ada kejutan baru dalam penyesuaian perlahan badan dalam seminggu atau sebulan.
Kedua, mereka yang merasa sukar untuk menumpukan perhatian semasa bekerja di pejabat.
Yang paling pantang larang di persekitaran pejabat adalah kekurangan tenaga dan sikap tidak peduli. Pekerja atau atasan seperti itu akan menurunkan semangat berpasukan, mengurangkan kualiti dan keberkesanan kerja. Penyesuaian postur kerja dan pejabat tetap secara berkala dapat mewujudkan persekitaran kerja yang positif dan bertenaga pada waktunya.
Ketiga, kerja yang memerlukan lebih banyak interaksi dan komunikasi.
Dalam industri Internet semasa ini, komunikasi yang cekap dan interaksi yang mudah sangat penting, dan bahkan daya saing utama beberapa perusahaan, kewujudan pejabat tetap dapat menyelesaikan masalah ini secara intuitif, dan membunuh Kemalasan dengan berkesan!